donderdag, april 15, 2010

* Lotto Onvergetelijke Zaterdag - kans op plaats in TV Show !

Lotto's Onvergetelijke Zaterdag is dé nieuwe TV Show die vanaf 1 mei bij RTL4 wordt
uitgezonden. Carlo Boszhard presenteert de show en nodigt ú uit om erbij te zijn.

Lotto’s Onvergetelijke Zaterdag is de grootste spelshow die ooit in Nederland heeft plaatsgevonden. Vandaar ook de ondertitel: De grootste prijzenregen ooit! In de maand mei zijn tijdens 4 mega spelshows op RTL voor vele tonnen aan prijzen te winnen door het publiek in de studio. Ook u kunt kans maken om hier bij te zijn en prachtige prijzen mee naar huis te nemen. U maakt kans door tussen 22 maart en 10 mei Lotto te spelen en u te registreren op Lotto.nl.
Uw geluksnummers in Lotto/eindcijfers Staatsloterij vind u bij Primera van Hove.

Play Euromillions Lotto Online

9 opmerkingen:

sjaak faber zei

eindelijk een spel waar iedereen wint geweldig leuk

Unknown zei

Heerlijk weer een ouderwetse zaterdagavond zou het erg leuk vinden om het ook in het echt mee te maken maar kijken op tv is ook geen straf

Tineke jaspers zei

Ik wil graag meedoen met de spellen show van de onvergetelijke zaterdag

Anoniem zei

goede show

Anoniem zei

Big smile van gezicht,dan redelijke show

Anoniem zei

Oohh leuk!
Lijkt me geweldig om daar te zitten en mee te doen!
Suppr~, om te kijken elke zaterdag is helemaal niet erg> wil graag zelf een keer meedoen,
Spprr
xx

B van de Vooren zei

Ik speel al meer dan een jaar lotto, krijg ik ook kans om in de studio aanwezig te zijn of is dat alleen voor de nieuwkomerss?

Anoniem zei

Heb vandaag naar gekeken, GEWELDIG.
Ik zou heel graag in de studio willen zitten prijzen willen winnen. Maar weet niet wat ik moet doen. Weet iemand dat wel???

Anoniem zei

Hoe kun je kans maken om in de studio aanwezig te zijn?