maandag, augustus 20, 2012

Staatsloterij GeluksTrekking 1 okt. 2012 !!



Veelgestelde vragen

Wat houdt de Gelukstrekking in?
De Gelukstrekking is een nieuwe extra trekking van de Staatsloterij. Tijdens deze trekking maakt u met 1 lot ieder kwartier kans op €100.000, 24 uur lang.
Wordt er dan echt ieder kwartier een trekking gehouden?
Ja. De notaris begint om 0:00 uur met de eerste trekking en zal ieder kwartier €100.000 trekken. Om 0:15 wordt het eerste winnende lotnummer bekend gemaakt en om 0:00 het laatste winnende lotnummer. Dit is te volgen op deze website.
Hoeveel loten heb ik nodig om de hele dag mee te kunnen spelen?
U heeft maar 1 lot nodig om ieder kwartier kans de maken op €100.000, 24 uur lang.
Wanneer is de trekking?
De Gelukstrekking vindt plaats op 1 oktober 2012. De eerste trekking is precies om 0:00 en vervolgens zal er ieder kwartier €100.000 verloot worden. De laatste trekking vindt plaats op 1 oktober 2012 om 23:45 uur. Om 0:15 wordt het eerste winnende lotnummer bekend gemaakt en om 0:00 het laatste winnende lotnummer. Dit is te volgen op deze website.
Wat is de hoofdprijs van de Gelukstrekking?
Ieder kwartier wordt er €100.000 verloot, 24 uur lang.
Zijn er nog andere (kleinere) prijzen, naast de tonnen?
Ja, naast de €100.000 die u ieder kwartier kunt winnen, zijn er ook andere prijzen beschikbaar. Het volledige prijzenpakket kunt u terugvinden op deze website onder het kopje "prijzenpakket".
Wanneer ontvang ik mijn lot(en) voor de Gelukstrekking?
Minimaal 5 dagen voor de trekking worden de loten per email of post verstuurd. Indien u heeft aangegeven dat u, uw lotnummers in uw "Mijn Staatsloterij" account ontvangt, kunt u deze in uw account raadplegen.
Krijg ik een bevestiging van mijn aanmelding als ik online een Gelukslot(en) koop?
Er wordt geen bevestiging brief verstuurd, op het moment dat u zich online heeft aangemeld. U krijgt een bevestiging e-mail van uw aanmelding/ aankoop.
Krijg ik een bevestiging van mijn aanmelding als ik mij schriftelijk of telefonisch aanmeldt voor de Gelukstrekking?
Zodra uw aanmelding is verwerkt, zal er vanuit het systeem een bevestiging van uw deelname worden verstuurd.
Kan ik als bestaande speler voor de Gelukstrekking eventueel gebruik maken van een ander rekeningnummer voor de éénmalige afschrijving van de inleg voor de Gelukstrekking?
Wij kunnen uw éénmalige deelname aan de Gelukstrekking verwerken met een ander rekeningnummer, u dient dit wel vooraf aan te geven, zodat u verzoek juist word verwerkt.
Kan ik als nieuwe speler voor de Gelukstrekking eventueel gebruik maken van een ander rekeningnummer voor de jaarlijkse afschrijving, dan voor de maandelijks afschrijving voor de reguliere trekkingen?
Nee, als nieuwe speler heeft u de mogelijkheid om 1 rekeningnummer op te geven bij uw aanmelding. voor de Gelukstrekking.
Op welke zender en hoe laat wordt de trekkingsuitslag van de Gelukstrekking uitgezonden?
Omdat dit een bijzondere trekking is, waarbij er de hele dag door trekkingen plaats vinden, wordt dit niet op televisie uitgezonden. Wel kunt u op 1 oktober 2012 ieder kwartier, 24 uur lang, de winnende lotnummers vinden op deze website. Op 2 oktober 2012 vanaf 12 uur, worden alle prijzen bekend gemaakt via deze website en op NOS teletekst.
Wordt er uit alle beschikbare lotnummers getrokken, dus ook de niet-verkochte loten?
Nee, in alle trekkingen van de Staatsloterij, dus ook de Gelukstrekking, wordt er alleen uit verkochte lotnummers getrokken. Niet verkochte lotnummers zijn uitgesloten van de trekking.
Tot hoe laat kan ik Geluksloten kopen, bij een contant verkooppunt?
U kunt tot 30 september 21:00 uur Geluksloten kopen in de winkel.
Ik wil een klacht indienen m.b.t. de Gelukstrekking.
Dit kan schriftelijk. U kunt een brief sturen naar: De Nederlandse Staatsloterij, t.a.v. Klantenservice Paleisstraat 5, 2514 JA Den Haag.
Wat kost een Gelukslot in de Gelukstrekking?
Een heel Staatslot kost € 15,-, en een 1/2 Staatslot kost € 7,50.
Wat kost een Straat Hele Geluksloten en een Straat 1/2 Geluksloten?
Een Straat hele Geluksloten (10 Geluksloten) kost € 150,-. Een Straat 1/2 geluksloten (10 1/2 Geluksloten) kost € 75,-.
Vanaf wanneer kan ik Geluksloten kopen?
Geluksloten zullen vanaf 11 augustus 2012 beschikbaar en te koop zijn via deze website, bij onze wederverkopers en door middel van het afgeven van een machtiging.
Tot hoe laat kan ik Geluksloten kopen via internet?
U kunt tot 30 september 19:20 uur online Geluksloten kopen via Creditcard of Ideal.
Is er ook een Jackpot bij de Gelukstrekking?
De Gelukstrekking op 1 oktober heeft, anders dan u gewend bent van de Staatsloterij, geen Jackpot. De inleg wordt geïnvesteerd in de bijzondere hoofdprijs. De volgende trekking van de Jackpot na 1 oktober is bij de trekking op 10 oktober. De Jackpot is onderdeel van de 12 trekkingen op elke 10e van de maand, de Koninginnedagtrekking op 30 april en de Oudejaarstrekking op 31 december.
Welke prijzen zijn gegarandeerd in de Gelukstrekking?
Alle prijzen worden gegarandeerd getrokken/uitgekeerd. Alle prijzen worden alleen uit de verkochte loten getrokken.
Hoe kan ik mij als nieuwe speler aanmelden om automatisch mee te spelen met de Gelukstrekking?
Aanmelden kan via onze website en tijdens de verkoopperiode van de Gelukstrekking via het telefoonnummer 0800-0231303 (gratis). Verder kunt u zich altijd schriftelijk of via een e-mail aanmelden bij de Klantenservice. Het is niet mogelijk om u aan te melden om jaarlijks alleen mee te spelen met loten voor de Gelukstrekking. Uiteraard kunt u via onze website éénmalig loten kopen voor de Gelukstrekking via creditcard/iDeal.
Ik speel al automatisch mee met de Staatsloterij, speel ik dan ook automatisch mee met de Gelukstrekking?
Nee, u moet u actief aanmelden om met deze speciale extra trekking mee te spelen. Dit kunt u doen tot en met 14 september via 0800-0231303 (gratis) of via deze website. Let op: Als u vanaf 3 mei 2012 automatisch bent gaan meespelen, speelt u wel automatisch mee met de Gelukstrekking.
Hoe kan ik eenmalig extra loten voor de Gelukstrekking bestellen?
Indien u automatisch meespeelt kunt u extra loten telefonisch bestellen via telefoonnummer 0800 0231 303 of via onze website.
Kan ik de Gelukstrekking bijwonen?
U kunt de Gelukstrekking bijwonen, echter zijn er beperkte zitplaatsen beschikbaar. Indien u zich wilt aanmelden om de trekking bij te wonen, kunt u een brief schrijven naar: De Nederlandse Staatsloterij T.a.v. Afdeling Gamemanagement o.v.v. Oranjetrekking Paleisstraat 5, 2514JA DEN HAAG U ontvangt een bevestiging van uw aanmelding, en zodra er ruimte is, zult u een uitnodiging ontvangen.
Waar kan ik het prijzenpakket terug vinden van de Gelukstrekking?
Het prijzenpakket van de Gelukstrekking kunt u terugvinden op deze website onder het kopje "prijzenpakket".
Ik heb mij aangemeld om éénmalig mee te doen met de Gelukstrekking op 1 oktober 2012, stopt mijn deelname automatisch na deze trekking?
Na uw eenmalige deelname wordt uw deelname aan de Gelukstrekking automatisch beëindigd.
Kan ik jaarlijks met het zelfde lotnummer meespelen in Gelukstrekking?
De loten in de Gelukstrekking zijn variabel, dat wil zeggen dat u jaarlijks met verschillende, en andere, lotnummer(s) meespeelt. Wel kunt u een vast eindcijfer kiezen.
Hoe kan ik mijn deelname aan de Gelukstrekking beëindigen?
U kunt een brief/fax sturen naar De Nederlandse Staatsloterij, t.a.v. afdeling Klantenservice, Postbus 818, 2700 AV Zoetermeer (fax nr. 070-3021509). Vermeld hierbij uw adresgegevens, uw klantnummer en de reden van uw opzegging. U kunt ook een email sturen naar klantenservice@staatsloterij.nl of bellen met ons gratis nummer 0800-0231303.
Is het mogelijk om alleen met de Gelukstrekking automatisch mee te spelen?
Het is niet mogelijk om u aan te melden om jaarlijks alleen mee te spelen met loten voor de Gelukstrekking. Automatisch jaarlijks meespelen met de Gelukstrekking is alleen mogelijk door deel te nemen aan alle trekkingen van de Staatsloterij. Uiteraard kunt u via onze website éénmalig loten kopen voor de Gelukstrekking via creditcard/iDeal, of u kunt een lot kopen bij een van onze verkooppunten.

Prijzenpakket

Gelukstrekking 1 oktober 2012

Op 1 oktober 2012 wordt er live ieder kwartier €100.000 verloot, 24 uur lang! Om 0:00 begint de eerste trekking waarvan om 0:15 het winnende lotnummer bekend wordt gemaakt op deze website. Daarna volgt ieder kwartier opnieuw een winnend lotnummer van €100.000.
Het prijzenpakket is gebaseerd op een verwachte verkoop van 1,3 miljoen lotnummers. De werkelijke verkoop kan hiervan afwijken. Voor deze trekking stelt de Staatsloterij hele en halve loten ter beschikking. Een half lot geeft recht op een 1/2 deel van de prijs.
Met uw lotnummer maakt u kans op de prijzen (een half lot geeft recht op een 1/2 deel van de prijs). Elke regel geeft aan hoeveel (eind)cijfers en letters u juist moet hebben om de betreffende prijs te winnen. De hoeveelheid regels geeft aan hoeveel verschillende combinaties van eindcijfers een bepaalde prijs winnen. Alle prijzen worden vrij van kansspelbelasting uitgekeerd.
Wijzigingen en zet- en typefouten in het prijzenpakket voorbehouden. Vanaf 18 jaar bestaat de mogelijkheid om mee te spelen met de Staatsloterij. Zie ook www.weetwatjespeelt.nl Het deelnemersreglement is van toepassing en beschikbaar via 0800– 02 31 303 (gratis) of via www.staatsloterij.nl.

Extra ruim prijzenpakket

  • De Gelukstrekking op 1 oktober heeft, anders dan u gewend bent van de Staatsloterij, geen Jackpot.
  • De inleg wordt geïnvesteerd in een extra ruim prijzenpakket waarbij ieder kwartier, €100.000 wordt verloot, 24 uur lang.
  • De volgende trekking van de Jackpot na 1 oktober is bij de trekking van 10 oktober.

Zes (!) Lotto en Staatsloterij geluksnummer Methoden, Strategiën !! Primera van Hove.
Speel Euromillions Lotto Online

Geen opmerkingen: