zaterdag, september 29, 2012

Kans op reis twv euro 2250: Miljoenenspel Staatsloterij !



  • Alle van het Miljoenenspel die meespelen voor de trekking 6 en/of 13 oktober 2012 doen mee aan deze actie en maken automatisch kans
  • Alle deelnemers die online via de website van het Miljoenenspel een Miljoenenlot hebben aangeschaft voor de trekking van 6 en/of 13 oktober 2012 doe mee aan deze actie en maken automatisch kans op de prijs
  • Alle deelnemers die in de winkel een Miljoenenlot hebben gekocht voor de trekking van 6 en/of 13 oktober 2012 en het lotnummer in combinatie met de laatste drie cijfers van de barcode op het lot hebben ingevuld op de actiesite doen mee aan deze actie en maken kans
 

Heb je een vraag over het Miljoenenspel? Wellicht vind je het juiste antwoord tussen de vragen hieronder. Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel je vraag dan per e-mail of via Twitter.

Wat houdt deze actie in?
Iedereen die een Miljoenenlot koopt voor de trekking van het Miljoenenspel op 6 en/of 13 oktober maakt kans op één van de 2 reizen. Hiervoor dient het lotnummer in combinatie met de laatste 3 cijfers van de barcode op de website www.miljoenenspel.nl/reis te worden ingevuld. Abonneespelers en spelers die online een lot hebben gekocht doen automatisch mee en maken kans op de prijs.

Als ik mijn lotnummer meerdere keren invoer maak ik dan ook meer kans?
Nee, er kan per lotnummer maar één keer kans gemaakt worden op één van de 2 reizen.

Tot wanneer kan ik kans maken op de reischeque van € 2250,-.?
Het lotnummer in combinatie met de laatste 3 cijfers van de barcode op het lotnummer kan van 1 oktober tot 21 oktober 2012 via www.miljoenenspel.nl/reis worden geactiveerd.

Wanneer worden de winnaars bekend gemaakt?
De winnaars worden uiterlijk 30 oktober 2012 bekendgemaakt. Er wordt met de prijswinnaars persoonlijk contact opgenomen om de reis te boeken.

Wat gebeurt er als ik een reis uitzoek die duurder is?
Reizen boven € 2250,- zijn voor eigen rekening van de winnaar.

Wanneer kan ik mijn lotnummer activeren?
De actiecodes kunnen van 1 oktober tot en met 21 oktober 2012 geactiveerd worden.

Wanneer vindt de trekking plaats en is deze onder toezicht van een notaris?
De trekking vindt plaats in week 43 onder toezicht van de trekkingscommissie van de Nederlandse Staatsloterij.

Wanneer is de actieperiode?
De actieperiode is van 1 oktober tot en met 21 oktober 2012.

Waar kan ik de actievoorwaarden bekijken?
Op www.miljoenenspel.nl/reis kunnen de actievoorwaarden bekeken worden.

Waaruit bestaat het prijzenpakket?
Het prijzenpakket bestaat uit 2 reizen met een waarde van € 2250,- per reis. Het totale prijzenpakket heeft een waarde van € 4500,-.

Krijgt de winnaar zakgeld mee en zo ja, hoeveel?
Nee, er wordt geen zakgeld meegegeven.  

Als ik meer loten koop, maak ik dan meer kans?
Hoe meer loten, hoe meer kans je maakt.

Kan ik al mijn lotnummers achter elkaar activeren ?
Kan ik al mijn lotnummers achter elkaar activeren ?

Mag de prijs ook worden ingewisseld voor in contanten?
Nee, de prijzen kunnen niet worden ingewisseld voor contanten.

Waar kan ik bekijken wie de winnaars zijn?
De winnaars worden gepubliceerd op www miljoenenspel.nl           

Ik kan mijn lotnummers niet activeren vanwege een storing. Wat nu?
Je kunt telefonisch contact opnemen met de klantenservice via het gratis telefoonnummer 0800 02 31 303.                       


Zes (!) Lotto en Staatsloterij geluksnummer Methoden, Strategiën !! Primera van Hove.
Speel Euromillions Lotto Online

Geen opmerkingen: