donderdag, november 15, 2012

Bijgelovig ? Test uw Bijgeloof !



1.

U loopt 's ochtends naar uw werk en uw pad wordt gekruist door een zwarte kat. Wat doet u?

  • A. Ik keer meteen om en ga weer terug naar huis. Dit wordt toch een dramatische dag.
  • B. Ik probeer ’m te lokken en aai ’m even. Ik ben namelijk dol op katten, wat voor kleur dan ook.
  • C. Ik wacht even totdat de kat weg is en loop verder. Maar ik houd toch een beetje een onbehaaglijk gevoel.
  • D. Ik loop verder, maar ik ben wel blij dat ik m’n geluksmuntje bij me heb.
2.

Uw buurman is bezig om zijn dakgoot schoon te maken, maar heeft zijn ladder zo onhandig neergezet dat u er niet omheen kunt lopen. Wat doet u?
(  ga verder met de Test )


Zes (!) Lotto en Staatsloterij geluksnummer Methoden, Strategiën !! Primera van Hove.
Speel Euromillions Lotto Online

Geen opmerkingen: